Artikeln publicerades 22 november 2024

Stort tack för era fina omdömen!

Under hösten har vi tillsammans med företaget AQ Analys utfört en NKI-undersökning bland er kunder. Med detta menas att vi genom en indexmätning fastställt hur nöjda ni är med oss och de tjänster vi tillhandahåller.

Vi har nu fått resultatet och blir väldigt glada och stolta att över att ni än en gång gett oss ett mycket fint betyg. På en indexskala från 0-100, där 100 är det högsta värdet, får vi ett värde på hela 79,4.

Detta kan jämföras med Svenskt Kvalitetsindex:s (SKI) rapport för Energibranschen där det genomsnittliga indexet för 2023 låg på 63,2.

Staplar som illustrerar vårt NKI för 2024

Det ni kunder tycker vi är bäst på är:

• Leverans- och driftsäkerhet
• Tillgänglighet
• Bemötande och kontakt med personalen

Vi har också fått mycket användbar feedback på områden vi behöver vidareutveckla. Exempel på detta är upplevelsen av pris i förhållande i vad som levereras och hur konkurrenskraftiga vi upplevs jämfört med andra energibolag.

Vi ser fram emot att fortsätta utvecklas för att kunna möta era förväntningar och behov ännu bättre.
Tack för ert förtroende- det betyder oerhört mycket för oss!